BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

10 Ocak 2011 Pazartesi

Tırnak Mevzuu


"Tırnak", aslında ben ve benim gibilerin üzerinde pek de fazla konuşmaması gereken bi nane.
Neden mi?
Çünkü 4 yaşından beri tırnaklarımı yiyorum.
Ve ben 22 yaşındayım.
Ama bu renkleri görüp de çıldırmamak elde değil.


Her ne kadar tırnaklarımı mütemadiyen kemirsem de, koyu renk yani kırmızı, bordo veya siyah gibi bi oje sürünce güzel durur ve ben daha az kemiririm ellerimi.

Ama her parmağa farklı renk oje sürülmesine şiddetle karşıyım. Ben küçüktüm, o zaman yapıyoduk bunu. Hala modası geçmedi mi ya?

Tırnaklara yapılan şu baskı mıdır artık neyse, şu şeylerin hastasıyım ama. Bence harika duruyo. Bi de normalde pembe oje sevmememe rağmen, Döpiyes'e koymak için seçtiğim görsellerin çoğu, pembe ojeli tırnaklardan oluşuyor. Ne ayağım ben yaaağ..

Tırnaklarınızı yemeyin olur mu?
Bi de harika renkte ojeler sürün. French falan yapın.
Bi de nolur çılgıncasına uzatmayın onları. Kazma gibi ne öyle..

Öperim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder