BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

9 Ocak 2011 Pazar

Cumartesi Taytı



Şu taytı da taa gittim İsveç'ten aldım. Ordaki ziyaretim bitti, bi döndün ana! Sevgili pasajlarda aynı tayt var. Bir zamanlar H&M'i yurt dışından alırdık tabi. Yine de siz siz olun yurtdışından "made in turkey" etiketli bir şey alırken burdaki pasajlara düşme ihtimalini göz önünde bulundurarak alın. Benim gibi görünce kıl olmayın.


Cuma gecesi Porthecho konserindeydim. Gerçekten çok tadında bir konserdi. Son anına kadar beklemeden çıktım ama bunu da yorgunluğuma verin. Malum cuma sabah 7 de kalkınca insanın pili 02.30 gibi bitiyor. Neyse Cumartesi de benim için artık klasikleşmiş olan, gitmezsem garip olacağı opera maceramı yaşadım. Cumartesi sabahı ben tek kaldırabilcek şey Kadıköy'deki operadır =)
Bu aralar kendimi çok yorgun hissettiğimden öyle çok uzun süreler gecelere akamıyorum. Cumartesi 11 dedi mi evimdeydim.

Çok sevdiğim bir arkadaşım geldi. Pazar nasıl gezilirmiş hangi müzelere saldırılmış şimdi göstericem ona. İstanbul'u bir daha unutamaz herhalde =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder