BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
tırnak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
tırnak etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Ocak 2011 Çarşamba

Nail Art

Madem Ayşegül Hanım tırnak mevzuundan girip bu şekiller nasıl yapılıyor diye sordu, hemen açıklayalım. Karşıdan anamızı ağlatacak gibi gözüken şekiller aslında belli kalıplarla yapılıyor ve hiç de zor değil. Her şeyde olduğu gibi tırnak boyama sanatında da kolaylılar mevcut. Önemli olan istenilen şablonlara sahip olmak.


Şu an turnaklarımda inglot'un 307 nolu sarı ojeleri var. Kahverengi kıyafeterle harika gidiyor fakat üstüne şekil çizecek vaktim olmadığından düz bir şekilde kullanıyorum. İş yerinde fotoğraf çekemiyorum ama sağ olsun internet ve bloglar sayesinde insanların fotoğraflarını gösterebilirim.



Bu şekilleri oluşturmak için kullanılan en ünlü ve ismi duyulmuş şablon markası "Konad". Harika şablonları var. Fiyatları da uzun kullanım için düşünüldüğünde gayet uygun.http://www.konadnailart.com/ Adresinden şablonlara bakabilirsiniz. Ben almaya hiç yeltenmedim fakat bir ara alacağım. İnternet sitesinden alım yapılabiliyor ama e-bay'den ve GG'den de kolaylıkla bulunabilir.

Yapımını en iyi anlatacak olan video olur. Fotoğraflara baktıkça 'vay be nasıl oluyor acaba sesleri' daha da yükseliyor. Biraz burdan tadına bakın;
(İş yerimdeki teknik yetersizlikler ve yasaklar yüzünden sadece link atabiliyorum, affedin)

Baskının iyi çıkması için özellikle kendi ojelerini öneriyorlar ama bence diğer ojelerle de istenilen sonuca varılabilir.







Konad ve baskı sanatı dışında japonların özellikle takma tırnaklara yaptıkları desenler herhalde pahabiçilemez. Onları da takmak yürek ister. Ben uzun tırnak kullanabilen biri değilim. Hem kontak lens kullandığımdan hem de uzun tırnaklı olduğum zamanlarda ellerimi benim değilmişçesine hareket ettirdiğimden dolayı uzun takma tırnakları tercih etmem mümkün değil. Karşıdan bakıp iç geçirmek benim için yeterli.

10 Ocak 2011 Pazartesi

Tırnak Mevzuu


"Tırnak", aslında ben ve benim gibilerin üzerinde pek de fazla konuşmaması gereken bi nane.
Neden mi?
Çünkü 4 yaşından beri tırnaklarımı yiyorum.
Ve ben 22 yaşındayım.
Ama bu renkleri görüp de çıldırmamak elde değil.


Her ne kadar tırnaklarımı mütemadiyen kemirsem de, koyu renk yani kırmızı, bordo veya siyah gibi bi oje sürünce güzel durur ve ben daha az kemiririm ellerimi.

Ama her parmağa farklı renk oje sürülmesine şiddetle karşıyım. Ben küçüktüm, o zaman yapıyoduk bunu. Hala modası geçmedi mi ya?

Tırnaklara yapılan şu baskı mıdır artık neyse, şu şeylerin hastasıyım ama. Bence harika duruyo. Bi de normalde pembe oje sevmememe rağmen, Döpiyes'e koymak için seçtiğim görsellerin çoğu, pembe ojeli tırnaklardan oluşuyor. Ne ayağım ben yaaağ..

Tırnaklarınızı yemeyin olur mu?
Bi de harika renkte ojeler sürün. French falan yapın.
Bi de nolur çılgıncasına uzatmayın onları. Kazma gibi ne öyle..

Öperim