BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

9 Ocak 2011 Pazar

Keşif

Dün küçük bir alışveriş turu yaptım. Nerede neler var,ne kaldı ne tükendi şeklinde bir geziydi. Evet bir kaç şey kaptım.. Çünkü heryer çok ucuz şu aralar, aklınızda bulunsun,yıl sonu indirimi hala devam ediyor ve allah bilir kaç günü kalmıştır. Acele edin. Örneğin Mangonun bu yıl fazla çeşitli çalıştığı, hani şu vazgeçilmezlerimiz olan uzun hırkalar 20 tl-30 tl arası düşmüş.Ve hem renk hem model olarak sıradışı.Yine Türkiye'de yeni sayılan ve gece elbiselerinin pırıltılı şıklığıyla gönlümüzde taht kuran Forever New'de sezonda görüp içinizin gittiği elbiseler %50 indirimdeler...



Şimdi daha önemli bir konuya geliyorum. Yani bu yazının başlığını oluşturan ve eğer başarabilirsek bu blogda bir gelenek haline getireceğimiz konudan; keşiflerimizi yazıyoruz! Evet bundan sonra, kendi kendinize,bir anda ya da uzun beyin fırtınalarından sonra bulduğumuz bir kulanım fikrinin fotoğrafını çekerek burada yayımlıyoruz.Bir süre sonra bu bir rutine bağlanacak ve ilerde sizden de isteyeceğiz ve burada post olarak yayımlayacağız...Yapacağımız şey şudur ki;elimizde bir parça var ve giyemiyoruz,nasıl değerlendirebileceğimizi bilmiyoruz ve öylece solup gidiyor gardrobumuzun tozlu askılarında. Ya da ananemizin annemizin eski parçalarını bulup çıkarıyoruz sandıklardan ve evreka! Ne olursa,aklımıza ne gelirse fikir fikir fikir! Bundan mutluluk duyuyor insan inanın bana.Şimdi ben de o zaman size ilk keşfimi gururla sunacağım ve bu geleneği başlatmış olacağım (umarım!)



Bu görmüş olduğunuz palto benim emektarlarımdan.Eskimeye yüz tutmuş,kahretsin ki hem herşeyle uyan hem de kurtaran bir parça.Başka paltoları görüp içim gitmiyor değil.Ama bundan vazgeçemiyorum..Bundan bir kaç ay evvel bir bolero almıştım,kalın.Giydiğin zaman seni V.S. kanatları takmışsın gibi gösteriyor:) Tüylü tüylü aslında çok şık ama ben ve takıntılarım yine su yüzüne çıakrak "bunu nerede giyeceğim" korkusuna davetiye çıkardılar yine. Aslında havalar biraz düzeldiğinde gömlek sütüne giyilesi de kendisi oldukça kalın olduğu için bu sefer de pişmeme neden olacak diye korkuyorum ve dün gece gardrop temizliği sırasında kafam allak bullak olmuşken aklıma geliveriyor.Bu iki fıstığı kavuştur...



Dün deneyip deneyip mutlu oldum buna. Şal gibi de duruyor,yaka takmışsın gibi de.Üstelik bu mantonun biraz ince olduğunu göz önünde bulundurursam da sıcak tutuyor :)) Buna benzer bazı keşiflerim olmuştu önceleri.Ama uzun süredir ilhamım sönmüştü sanırım. Bu keşif beni hayata döndürdü. Gece gece yarın bir post giriyim ve herkesin keşif yapmasına ön ayak olayım diye sevindim kendi kendime :)))

Son olarak moda dergileri arasında favorim bu aralar Instyle. Bir kaç kereler insanlara soruyordum bunu, hangisi hem içerikli hem görseli kuvvetl,kendine has diye moda dergileri içinde. Vogue'u eledim bir iki kişi biliyor bunu,birkaç dergi daha süzgeçten geçirdim ve son olarak şapka tasarımcısı arkadaşım Derya DELİCE'nin önerisini dinleyerek Instyle ile tanıştım.Tavsiye ediyorum..



Bu arada DERYA DELİCE ile birlikte gerçekleştirdiğimiz birbirinden eğlenceli şapkalarının çekimleri çok yakında bu blogda!!!

Bizi izleyin anacım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder