BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
streetstyle etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
streetstyle etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Ocak 2011 Pazar

Cumartesi Taytı



Şu taytı da taa gittim İsveç'ten aldım. Ordaki ziyaretim bitti, bi döndün ana! Sevgili pasajlarda aynı tayt var. Bir zamanlar H&M'i yurt dışından alırdık tabi. Yine de siz siz olun yurtdışından "made in turkey" etiketli bir şey alırken burdaki pasajlara düşme ihtimalini göz önünde bulundurarak alın. Benim gibi görünce kıl olmayın.


Cuma gecesi Porthecho konserindeydim. Gerçekten çok tadında bir konserdi. Son anına kadar beklemeden çıktım ama bunu da yorgunluğuma verin. Malum cuma sabah 7 de kalkınca insanın pili 02.30 gibi bitiyor. Neyse Cumartesi de benim için artık klasikleşmiş olan, gitmezsem garip olacağı opera maceramı yaşadım. Cumartesi sabahı ben tek kaldırabilcek şey Kadıköy'deki operadır =)
Bu aralar kendimi çok yorgun hissettiğimden öyle çok uzun süreler gecelere akamıyorum. Cumartesi 11 dedi mi evimdeydim.

Çok sevdiğim bir arkadaşım geldi. Pazar nasıl gezilirmiş hangi müzelere saldırılmış şimdi göstericem ona. İstanbul'u bir daha unutamaz herhalde =)

5 Ocak 2011 Çarşamba

Ne Değişti?



Elbise H&M. Ben aldığımda kimsede yoktu. Sonra bi baktım Coton çakmasını yapmış. Örnek alıp az değiştirse neyse. Resmen birebir aynısını yapmış amcalar. Seni özgün bir marka olarak göremiyorum artık Coton! Diğer şeyleri kim bilir nerelerden çakıyorsun?!!
Fotoğrafta yani çekim harikası. Sağol Serra =)




Valla ben anlamadım hiçbir şey. Hala kendimi toparlayamadım. Ne yılbaşıymış arkadaş! İlginç bir ev partisi ardından gelen iş koşuşturmacası ve tabiki olmazsa olmazı gastrit problemleri derken bloga bişeycik yazmamışız.
Benim hayatımda değişen bir şey yok. Her şey aynı, taş gibi maşallah at kafanı yarsın. O gün yeterince foto çekemediğimiz için kendimi suçlamıyorum. Daha saat 12 olmadan hava su toprak olmuştum. 1 tane var fotoğraf. Ondan da ne anlarsanız artık =)




Böyle hazırlıklar, şakalar... Aynadan fotoğraf çekme kekolukları falan. Tam yılbaşı avanaklığı =)



Bu işe daha ciddiyetle yaklaşmanın vakti geldi. Öhöm.

18 Aralık 2010 Cumartesi

la chapelle klasiği




Bugün Akaretler'e açılan Paul Kasmin Galllery'e gittik. Özellikle David Lachapelle'in sergisini görmek için çıldırdığımı söylemek zorundayım. Hatta galeride Andy Warhol'un eserlerini görünce şok oldum. Aklım çıktı yerinden =)) İçeride bayaaa bir zaman geçirdik. Ordan çıktık Nero'ya oturduk. En sevdiğim çayımı içtim. Ohh mis. Özendirebildim mi sizi??
Bu soğuktada yine gece gezmesine çıkıyorum. Çok dikkat ederek giydiğim sevgili t-shirtüm ve ben çok iyi anlaşıyoruz. Aramıza girmenize izin vermem.