BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

5 Ocak 2011 Çarşamba

Ne Değişti?



Elbise H&M. Ben aldığımda kimsede yoktu. Sonra bi baktım Coton çakmasını yapmış. Örnek alıp az değiştirse neyse. Resmen birebir aynısını yapmış amcalar. Seni özgün bir marka olarak göremiyorum artık Coton! Diğer şeyleri kim bilir nerelerden çakıyorsun?!!
Fotoğrafta yani çekim harikası. Sağol Serra =)




Valla ben anlamadım hiçbir şey. Hala kendimi toparlayamadım. Ne yılbaşıymış arkadaş! İlginç bir ev partisi ardından gelen iş koşuşturmacası ve tabiki olmazsa olmazı gastrit problemleri derken bloga bişeycik yazmamışız.
Benim hayatımda değişen bir şey yok. Her şey aynı, taş gibi maşallah at kafanı yarsın. O gün yeterince foto çekemediğimiz için kendimi suçlamıyorum. Daha saat 12 olmadan hava su toprak olmuştum. 1 tane var fotoğraf. Ondan da ne anlarsanız artık =)




Böyle hazırlıklar, şakalar... Aynadan fotoğraf çekme kekolukları falan. Tam yılbaşı avanaklığı =)



Bu işe daha ciddiyetle yaklaşmanın vakti geldi. Öhöm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder