BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 Aralık 2010 Cumartesi

la chapelle klasiği




Bugün Akaretler'e açılan Paul Kasmin Galllery'e gittik. Özellikle David Lachapelle'in sergisini görmek için çıldırdığımı söylemek zorundayım. Hatta galeride Andy Warhol'un eserlerini görünce şok oldum. Aklım çıktı yerinden =)) İçeride bayaaa bir zaman geçirdik. Ordan çıktık Nero'ya oturduk. En sevdiğim çayımı içtim. Ohh mis. Özendirebildim mi sizi??
Bu soğuktada yine gece gezmesine çıkıyorum. Çok dikkat ederek giydiğim sevgili t-shirtüm ve ben çok iyi anlaşıyoruz. Aramıza girmenize izin vermem.

4 yorum:

  1. "çay latte" mi içtin yoksa yeevrum :))))hihihihih

    YanıtlaSil
  2. hjahaha evet çay latte içtim neroya gidip =)) geçin bakalım dalganızı pislikler =) ama çok güzel ya gel de ısmarlayayımm

    YanıtlaSil
  3. gelicem bebeğim bağırarak çay latte istiycez herkese inat :)

    YanıtlaSil