BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

15 Aralık 2010 Çarşamba

Saç Bakımı


Madem saç olaylarıyla başladık eh öyle devam edelim o halde. Duştan sonra saç yapmaya harcadığım vakti başka şeylere harcasaydım herhalde bugün burada huzurunuzda zırvalamak yerine tepelerde geziniyor falan olurdum. Neyse memnuniyetsizlik hali sergilemek istemiyorum =) Benim saçlarım çok az, üstelik bir de onları boyuyordum. Föndü düzleştiricilerdi derken kabak gibi kalıcaktım az daha. Ama sonra boyayı bıraktım. Biraz zaman geçince de biaform (su dalgası) yaptırdım. Mis gibi oldu. Artık duştan çıkınca kurutmasam bile harika gözüküyor. Sümsük gibi yapışan saçlarımdan da kurtulmuş oldum hem. Gayet hacimli gözüküyorlar. Su dalgasını tavsiye edebilirim ama bazı yan etkilerinin olduğunu unutmadan yaptırın. Biaform, boyalı saça da yapılıyor ama saç gerçekten çok yıpranıyor. Bence boya, saçtan tamamen akıncaya kadar bekleyin öyle yaptırın. Benim saçlarımın ucunda boya vardı. 7 aydır da herhangi bir işlem uygulamamıştım ama ona rağmen yaptırınca uçları hasar gördü. Hatta ilk yaptırdım günün sabahı kalktığımda ağlamıştım çünkü arap saçı diye tabir edilen bir şekil almıştı =) Birkaç yıkamadan sonra düzeldi. Dalgaların genişliği arttı ve insana benzedim. Hatta şu an dalgaların düzleşmemesi için dua eder haldeyim.

Neyse esas olaya gelelim. Saçları kabaran, yıkadıktan sonra bile elektriklenen, bir türlü hacimli ve düz gözükmeyen saç sahipleri için ilginç ürünler çıkmış durumda. GK Hair markası saçları yola getirmek ve fönlüymüş gibi gözükmesini sağlamak amacıyla tedavi yöntemi dedikleri bir ilaç piyasaya çıkarmış. Ben de tesadüfen gördüm ve sonuçlarını inceledim. Bu ürün şu brezilya fönü denen olaydan farklı. Çünkü tedavi edici özelliğe sahip olduğu söyleniyor. Gerçi ben brezilya fönü olayı ne tam olarak anlamadım, ilgilenmedim de ama yine de belirteyim istedim. Biraz zaman ayırır da GK Hair’ın sitesine bakarsanız, he bir de deneyen bir kızın videosunu izlerseniz baya fikir sahibi olursunuz. Üstelik ürünü deneyen kızın videosunu izledikten sonra, Facebook’ta onun başlattığı yarışmaya katılabilir ve ürünü kazanma fırsatını yakalayabilirsiniz. Lafı çok uzattım. Siz bir inceleyin, ölçün, tartın, biçin. Kafanıza yatarsa da buyrun alın, kullanın işte =)

http://www.globalkeratin.com/

http://www.youtube.com/user/xsparkage?blend=1&ob=4#p/u/2/u4kz46aHxNY



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder