BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22 Aralık 2010 Çarşamba

Dövme mi?!


Oha bu gerçek mi?















Şimdi dürüst olun. Şu abiye şu dövme yakışmamış mı :p


Yakışan var yakışmayan var kardeşim. Önüne gelen herkes yaptırmıyor mu sinir oluyorum. Bir arkadaşım duymuş, bir gün dövmecinin (bu isme de çok gülerim) birine bir keko abimiz "gölgede bir kız dövmesi" istiyorum demiş. Pardon?! Gölgede bir kız mı? Abi naptın ya. Bu dövme tanımının üstüne ben ifade biçimlerimi, hayal gücümü zorlarım arkadaş!

"Gölgeden bir kız dövmesi" tanımı dura dursun, dövme insanların hayat tarzını, yaşayış biçimlerini kısacası kendilerini ifade etme şekillerinin bir göstergesi bence. Nasıl bazılarımız yazarak, bazılarımız da fotoğraf çekerek (aha ben) kendini ifade ediyorsa, dövme yaptıranlarda dövme yolu ile ifade biçimini seçmiş oluyor.

Diğer sanatlarda olduğu gibi, dövmenin de amacı kalıcı olması ve düşünceleri yansıtması. Bu yüzden dövmeye, hapishanedeki insanların yaptırdığı uyduruk çizimler gözüyle bakmaktan çıkıp, sanat haline gelmiş bir dal olarak bakmakta fayda var. Yoksa siz hala dövmeyi tabu olarak görenlerden misiniz? E yuh! Pes! Oha!

Burda dinsiz bir insan olarak dövmenin dinsel yaklaşımla günah olduğundan falan bahsetmeyeceğim. Ahahah o ne ya, günahmış. Ben atarlıyımdır gelme üstüme feci canını yakarım senin;din!

Öldükten sonra en son çürüyen yerin dövmeli cilt parçası olduğunu biliyor muydunuz? Artık biliyorsunuz. Yakuzaların olayı burdan mı geliyor bilmiyorum. Araştırmadım ama altından bir şeyler çıkar gibime geldi.

Bir dakika nerde kalmıştık? Hah, dövme kendini ifade biçimi demiştik. Zaten moda da kendini ifade biçimi değil mi? Sadece kendimize göstermek için giyiniyor olamayız herhalde. Şanel (Chanel) bunu çakmış olacak ki yapışkan dövme olayını çıkartıp, podyumlarda bunu iyi kullandı. Tabi cipslerden (bana göre onlar çıtırdak patates) çıkan osuruktan dövmeler gibi kalitesiz değildir ama hepsi kanser yapmıyor mu sonuçta, of çok gereksiz. Şaneli severim. Gözüm ciğerimdir. Ayakkabılarına taparım, allahım hele o ceketleri yok mu geberirim ama dövme... yapma be. Bi daha düşün Şanel. Alanı çok ama manası yok der, 3-4 yapışkanın 75 dolar olduğunu iftiharla sunarım. Amin.

Dövmenin de hastasıyım.
Çok mu belli?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder