BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 Aralık 2010 Perşembe

Kap Gel Bi Dane!



Evet yalan değil. Bunlardan istiyorum. Ama çok korkuyorum da aynı zamanda. Yani alırsanız giymem. Baştan uyarayım.

Ben ayaklarımı,parmaklarımı severim. Doğuştan manikürlüdür kendileri. Ama yine de şeffaf ayakkabılar giyip, aşağıya doğru baktığımda onları görmek isteyeceğimi sanmıyorum. Şimdi sen açık ayakkabı da mı giymiyorsun diye sorabilirsiniz. O ayrı şey bu ayrı şey.Biri tül yani hep bir merak uyandırıyor. Ha bire o tülün altında neler oluyor,nasıl bir ayak var sorularıyla oyalattırıyor. Ben şahsen,bizzat,kendim tül ayakkabılar giyen hatunların ayaklarına çok takılıyorum. Fetiş falan değilim ya çıkarın aklınızdan öyle şeyleri. Çok bakasım geliyor. Tabu yapmışım gibi hissediyorum üstelik baktıkça.

Taa eski zamanlardan beri müslüman olan toplumlarda baş örtülürken ayaklar açıkta kalmış. Saçın günah olduğunu savunlara gelsin o zaman şu yazı; çünkü üzülerek söylüyorum ki saç fetişlerinin sayısı gizli ayak fetişlerinin sayısına yaklaşamaz bile. Of nerden nereye geldim. Hep konuyu karıştırıyorum.

Ya yine de siz alın bana şanel, ben giycem. Söz =)
Yazcaklarımı unuttum ya birden sinir oldum konu dağıldı.
Bi dahakine Dö Piyes severler...

1 yorum:

  1. Şanel miiğ?
    Şanel ne arar la bazarda??
    B)
    not:yukardaki smile'ın gözlüğü kolormatiktir.

    YanıtlaSil