BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

23 Aralık 2010 Perşembe

Etekli Ceketli Takım Mesela

Merhaba Dö Piyes giyerler...

Size açık konuşiyim mi? Ben hayatımda hiç döpiyes giymedim.

Fransızca'da Dö=2 , Piyes=parça anlamlarına gelmekte (Feyz Hanım daha iyi bilir). Yani döpiyes dediğimiz zımbırtı, iki parçalı kıyafetten ibaret. Ne mesela? Etek-ceket ya da pantolon-ceket gibi takımlar...

Ben hayatımda hiç döpiyes giymedim. Çünkü altıma ve üstüme aynı renk aynı desen şeyler giymeyi hiç sevmem. Baştan aşağı aynı renk ya da aynı desen giyinmek, bana hep, dondurmacıymışım gibi bi his uyandırır. Ama dondurmacı olsaydım verirdim size bi külah vanilyalıdan. Hadi bi top da çikolatalı koyardım üstüne. Yine iyisiniz...



Yukarıdaki döpiyesler DKNY imzalı. O renkli takımları giymezdim, ama pantolonlu olanlar hiç fena değil. Tek sorun altınıza kaçırmışsınız hatta kaçırmak değil, direk salıvermişsiniz gibi duruyo. Hatta ve hatta önce turşu suyu içip, sonra salıvermişsiniz gibi duruyo. O biçim yani.

1 yorum:

  1. hmm sıçırgan hesabı pantolonlar. bu arada yes döpiyes 2 parçalı anlamına geliii. sen sökmüşsün fransızcayı aysegül ;)

    YanıtlaSil