BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

29 Aralık 2010 Çarşamba

Doğallıktan Yıkılıjazz


Fena sıkılıyorum ben ya yazık bana. Başlıktan da bellidir zaten sıkıldığım. Bir işte (benim için) uzun süre kalarak rekor kırdım. Artık yeni bir iş ve yeni kıyafetlere ihtiyacım var. Yetti beah!



Makyajda 2011 trendleri benim takip ettiğim kadarıyla bu seneyle aynı düzlemde ilerleyecek. Ben size sevdiklerimi söyleyeyim. Kaşlar saçlardan 1 ton açık. Gözlerde, özellikle toprak renkleri hakim ve dudaklar çoşuyor. En koyusundan rujlar sürülüyor ooh mis! İşte benim son 6 aydır takıldığım hal. Saçlar kızılken kırmızı ruj süremezdim. Şu an doğallıktan yıkılır durumdayken koyu kahve saçlarla kırmızı rujun ne kadar güzel gittiğini yeniden keşfettim.



Kahve tonlarındaki saçlarla nerdeyse hiç makyaj yapmamış görüntüsüne sahip modellerin hastasıyım. En sevdiklerimden biri de o buz gibi yapılan makyajı nude rujlarla tamamlamaları. Bir ben yapamıyorum sanırım onu. Nude denen rujlar bende oluyor pembe. Dudaklarımın doğal ton rengini sevmiyorum ve o renkle nude denilen rujlar gitmiyor. Bir sürüyorum oluyorum çingene. Bu nee beee diyip siliyorum anında. O yüzden yok sephoraydı yok macti gezip ruj denemekten bıktım. Gidiyorum inglota alıyorum en koyusundan krem rujları oof taş gibi. başka renklerle karıştırıyorum falan derken eğleniyorum işte. Nude ruj benim neyime ha sorarım size?!







Kim ne derse desin ben inglotu macten daha çok seviyorum. Farları, rujları,blushları muhteşem. Fondötenlerini denemedim ama kapatıcıları harika. Benim cilt tonum çinli misali sarımtırak olduğundan dolayı kapatıcılarımın renklerini de ona göre seçiyorum. Kırmızı arkadaşlar yaşıyor yüzümde arada takılıyorlar falan o yüzden yeşil tonda bir kapatıcı tercih ediyorum ki kırmızılıkların rengi nötrlensin. gözlerim altına da sarı tonları kullanıyorum ki hem cilt tonuma uysun hem de aydınlatsın. Oha her sabah sanat yapıyormuşum da haberim yokmuş. Kaç renk birden karıştırıyorum of of of. Neyse siz takılın nude rujlarla... Bana matları ve koyu tonları verin.





Afiyet olsun!











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder