BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

26 Aralık 2010 Pazar

Chanel 505 Particuliere, 509 Paradoxal ve Khaki Vert'in Benzerleri!

Bu konu aslında makyaj ve özellikle de oje bloglarında çok fazla konuşuldu ama ben yine de kendi elimde olan chanel oje dupe larını fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istedim.

(pastel 43, claire's 56, sevilla 145, sevilla 140)

Aslında pastel in 43 numarası chanel 505 e göre daha açık diye düşünüyorum. Yani ona gelene kadar Sevilla 140 var..
Bu arada diğer bir ayrıntı da sevilla ojelerle claire's ojelerin şişesi ve fırçasının nerdeyse birbirinin kopyası olması. Bu konuda çeşitli bloglarda bu iki markanın ojelerinin aynı fabrikada üretildiği yazılmış.
Claire's 56 ise Chanel paradoxal'ın çok çok benzeri, biraz grimsi bi mor, ve işinde ışıkta belli olan hafif yansımalar mevcut.
Sevilla 145'i ise chanel khaki vert in kopyası ilan ediyorum..
Elimde chanel ojeler olmadığı için birebir bir karşılaştırma yapamadım belki ama, sevil parfümeride gözlemlediğim kadarıyla bu renkler chanel 505, 509 ve khaki vert'e oldukça yakın görülüyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder