BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

1 Kasım 2011 Salı

Bacım naptın ya?



Benim çok haddime olmayabilir eleştirmek belki ama bir süre stilistlik yapınca insan kendini tutamıyor doğrusu. Ablalarım giyinmiş çıkmış sokağa. Cesaretlerinden dolayı tebrik etmek lazım.

Olmamış demek yanlış ama az daha çabalasaymış keşke.(Alt) Çünkü ben bakarken yoruldum. Hani o çanta olsa japon bi kızımızın elinde, üstelik o japon kızımız üstüne ne bulduysa giyse, ancak o zaman yakışabilirdi. Göz yaşartan sakızların büyükler için halloween versiyonlu çantası olmuş o aksesuar. Bir kere zaten ben bu kadar zayıf kızların anoreksiyalı gibi vücudlarını sergilemelerinden rahatsız oluyorum arkadaş.

Diğer resimdeki bacım da takmış takıştırmış mis gibi olmuş ama o bacaklar... Ah o bacaklar ne ya? O giydiği etek biraz daha uzun olsa, birazcık daha ya çok değil yani, o bacakların arasından geçen meteor boşluğu kapanır. Ben görmek zorunda değilim o boşluğu valla arasından tren geçecekmiş gibi geliyor her baktığımda.

Siyahlı kızımız inşallah maşallah saçlarını bir yıkarsa güzel olabilir. Kirli saç modası ne zaman geldi de benim haberim olmadı diye düşünüyorum kendi kendime. Giydiği yüksek topuklu ayakkabılara diyeceğim yok. Kim giyse aynı taponlukta durcak tipte ayakkabılar ama o kıyafetle olmamış işte. Levis kotu kesip şort yapıyosan, altına da dize kadar siyah çorap çekiyorsan biraz sert olabilirsin. Topuklu yerine bir bot giyseydi mesela ya da üstüne zımbalı bir deri ceket alsaydı falan hoş olabilirdi. Oha birden bugün ne giysem gibi iğrenç bir yarışmanın juri üyelerinden biri gibi oldum. Üzülerek söylüyorum ki yarı finale kalamadın hauahuh. Tamam cılkını çıkartmadan topluyorum; siz böyle giyinmeyin. Ya aksesuarlarınızı düzgün seçin ya da vücudunuza göre giyinin. Oh be rahatladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder