BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 Ocak 2011 Salı

Esmer Ten :)


Kimileri kar gibi bembeyaz bi ten severken, kimileri de marsık gibi olmaktan hoşlanabiliyor.. Ben ikinci gruptanım. Her zaman güneş öpmüş gibi, bronz ve gold gold parıldayan bi cilde kavuşmak isterim. Yazları güneşin altında saatlerce yatamıyorum belki ama, yanabilmek için tüm olanaklardan faydalanmaya çalışıyorum. Kışları çok sık olmasa da solaryuma girmek beni daha iyi hissettiriyor. Ama asla havuç turuncusu bi tenden de hazzetmiyorum.

Benim güzellik anlayışım, kadında da erkekte de, bronz bir ten, koyu renk saç ve renkli gözden geçer. Öyle bi brezilya tipi güzellik anlayışım var. Bugüne kadar aşık olduğum tüm adamlar da hemen hemen bu tanıma uymuştur. Kocam dahil.. Mesela çok klişe olabilir ama Adriana Lima benim gözümde dünyadaki en güzel kadındır.

Belki de bu nedenle şakaklarımdan gelen, çoğu insanın sahip olmak istediği sarı saçlarımı gidip koyu kahveye boyuyorum. Böyle olmayı seviyorum...

1 yorum:

  1. Brezilya veya portekiz tenini sewiyosun:) blogun güzel olmuş canım..sewgililer günü hediye çekilişime bekliyorum:) sewgiler

    YanıtlaSil